Товари представлені, в інтернет-магазині «Sad-online», обов'язково перевіряються нашими фахівцями на відсутність заводських дефектів. При отриманні придбаного товару (у кур'єра, в офісі інтернет-магазину або на складі компанії перевізника), перевірте комплектацію товару, відсутність дефектів і пошкоджень. Гарантія надається від 4-х тижнів до 36 місяців, в залежності від політики виробника. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон (якщо такий передбачений) проізводітеля.Срок гарантії на товар, який Вас уточнюйте у менеджерів інтернет-магазину.
При отриманні товару рекомендуємо перевіряти наявність усіх комплектуючих і відсутність дефектів товару.
Обмін або повернення товару
Обміняти або повернути товар, куплений в інтернет-магазині «Sad-online», Ви можете протягом 14 днів після дати покупки.
Для обміну або повернення товару необхідно збереження заводської упаковки і наявність документів, що підтверджують факт покупки.
Обмін і повернення товару здійснюється за умови збереження його зовнішнього вигляду, тому переконайтеся, що товар повністю укомплектований і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей і т.д.
Обміняти або повернути товар можна точках обміну Києва. Для Покупців інших міст України обмін або повернення здійснюється за рахунок Покупця (при наявності заводських дефектів - за рахунок інтернет-магазину «Sad-online»).
При необхідності повернення або обміну товару попередньо зв'яжіться з менеджером інтернет-магазину.
При неповної комплектації товару
Перед відправкою товару Покупцеві, фахівцями інтернет-магазину «Sad-online», перевірятися якість і комплектація кожної одиниці товару. У разі якщо при отриманні товару Вами виявлена нестача комплектуючих, то відсутні елементи будуть відправлені службою доставки за рахунок інтернет-магазину.
Для вирішення питань про неповної комплектації товару необхідно зв'язатися з менеджерами інтернет-магазину.
Гарантійне обслуговування
Гарантійне обслуговування забезпечують авторизовані сервісні центри виробника. Адреси та телефони сервісних центрів знаходяться на гарантійному талоні.
Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон, в якому зазначаються:
- модель;
- серійний номер;
- гарантійний термін;
- дата продажу товару.
Зберігайте гарантійний талон протягом усього терміну експлуатації товару.